Monday 21 September 2015

Meet & Greet et la sortie/ Meet & Greet and the Field Trip

Bonjour!
J'espère que tout le monde a eu une belle fin de semaine. J'ai aidé mon amie à déménager et j'ai aussi pris du temps pour me reposer.

Hello!
I hope that everyone had a nice weekend. I took some time to rest as well as helped a friend move.

Jeudi le 24 septembre de 16h30 à 18h00, sera notre ''Meet & Greet''. Cette année est un peu différente des dernières années. Nous n'allons pas avoir de présentations. Les parents seront invités à venir visiter la salle de classe et de voir le travail des élèves. Si vous avez des questions pour moi, n'hésitez pas de me les demander.

On Thursday, September 24th from 4:30-6:00, we will have our ''Meet & Greet''. This year will be a little different than in previous years. We will not have presentations. Instead, parents are invited to visit the classroom and see some of your child's work. I will also be showcasing some of the work that we will be doing this year. If you have any questions for me, do not hesitate to ask.

Vendredi le 25 septembre, nous allons en sortie au Carp Fair. Nous allons apprendre au sujet des animaux de la ferme qui tombe dans notre unité de sciences sur les habitats que nous venons de commencer aujourd'hui. Pour d'autres détails sur la foire de Carp, voici le site web.

On Friday, September 25th, we will be going on a field trip to the Carp Fair. We will be learning about farm animals as well as other aspects that fit into our Science unit on habitats. For more details, please visit the Carp Fair web site.

Carp Fair Website








No comments:

Post a Comment