Tuesday 29 September 2015

Mise à jour/ Update

Bonjour!

J'espère que tout le monde commence bien sa semaine. En fin de semaine, je suis allée cueillir des pommes avec ma famille. Nous avons cueilli presque 5 kilos de pommes! Voici des photos:

Hello!

I hope that everyone's week is off to a great start. This weekend I went apple picking with my family. My husband and I picked almost 5 kilos of apples! Here are some pictures:
Ma belle-soeur Sophie et mon frère Josh. My sister-in-law Sophie and my brother Josh. 


Une petite pomme. Tiny apple. 
 En salle de classe, presque tous les élèves ont fini leur Pic Collage pour se présenter. Les autres élèves finiront cette semaine.

In class, almost everyone has finished their Pic Collage. Those who haven't can complete it with me over lunch recess this week.



En sciences, nous avons parlé de ce qu'on a besoin pour vivre, nos besoins essentiels. Ensemble, nous avons regardé Magic School Bus et nous avons comparé nos besoins avec ceux de Bubbles, notre poisson.

In Science, we have been talking about what we need to live-our essential needs. Together, we watched an episode of Magic School Bus and compared our needs with what Bubbles, our class fish, needs.






No comments:

Post a Comment