Monday 9 January 2017

Bonne année 2017! Happy New Year 2017

Bonne année 2017! J'espère que tout le monde a passé de belles vacances de Noël. J'ai passé du temps avec ma famille et je me suis relaxée.

Happy New Year 2017! I hope that everyone had wonderful Christmas holidays. I spent some time with my family and relaxed.

Cette semaine nous allons parler de nos résolutions pour l'année 2017. Ma résolution est de passer plus de temps avec mes êtres chers et de profiter plus de la nature.

This week we will be talking about New Year's resolutions for 2017. My resolution is to spend more time with my loved ones and to enjoy more of nature.

Puisque nous avons passé beaucoup de temps avec les sciences, nous allons retourner aux études sociales. Il y aura un quiz un peu plus tard en janvier.

Since we have spent a lot of time focusing on Science, we will be returning to Social Studies. There will be a Social Studies quiz a little later in January.



No comments:

Post a Comment