Monday 7 November 2016

Le quiz de science/ The Science Quiz

Bonjour!

J'espère que vous avez passé une belle fin de semaine. Je suis allée au chalet de mes parents passer du temps avec eux et mon petit frère Jacob. Hier il est parti pour aller travailler en Australie! Il doit prendre 3 avions pour se rendre là bas! Le voici!

Hello!

I hope that you have enjoyed your weekend. I spent the weekend at my parents' cottage to spend time with them and my younger brother Jacob. Yesterday, he left to work in Australia for 6 months! He needs to take 3 airplanes to get there! Here he is!


Aujourd'hui j'ai redonné aux élèves le quiz de science corrigé. N'hésitez pas à me contacter si vous avez des questions. S'il vous plaît le signer pour vendredi. Merci! 

Today I handed the Science quiz back to the students. Do not hesitate to contact me should you have any questions about it. Please sign it and have it returned by Friday. Thank you! 





No comments:

Post a Comment