Tuesday 5 July 2016

À mes amis de 4e année/ To my Grade 4 Friends

Mes amis de 4e année,
je veux vous laisser savoir que j'ai passé une super belle année avec vous. C'était un grand plaisir vous enseigner. J'ai eu l'opportunité de vous voir nerveux en septembre, et confiants en juin. Parce que vous avez travaillez fort, vous êtes maintenant capables de lire un texte à votre niveau, écrire des phrases complexes (et même un paragraphe) tout seul et vous pouvez parler comfortablement avec d'autres personnes en français. Je suis tellement fière de vous, et de tout ce que vous avez accompli!

J'espère que vous passez un bel été, et que vous profitez de ce temps pour relaxer.

Bonne chance en 5e année!

Mme Campbell

My grade 4 friends,
I wanted to let you know that I have had a wonderful year with you. It has been a pleasure being your teacher this year. I had the opportunity to see you nervous in September, and having become confident in June. Because you have worked so hard, you are now able to read texts at your own level, write complex sentences (and even a paragraph) on your own and you are able to comfortably speak with others in French. I am so proud of you, and of everything that you have accomplished!

I hope that you are enjoying your summer, and are spending this time relaxing.

Good luck in grade 5!

Mme Campbell


No comments:

Post a Comment